wtorek, 11 października 2016

NATO DAY 2016 OSTRAVA

Witam,
dziś zapraszam na militarny i bardzo lotniczy post prosto (po długiej wędrówce) z Dni NATO w Ostrawie, które odbyły się 16-17 września 2016 r.
Choć pogoda nie rozpieszczała to na lotnisko, podczas militarnego weekendu, przybyło ponad 130 tyś. widzów.  
Zapraszam na fotorelację z Dni NATO 2016!


Już przed lotniskiem przywitały nas pokazy samolotowe...





SEA KING
A na płycie lotniska takie to oto prezentowały się maszyny państw członkowskich NATO...


TORNADO

SEA KING

LEOPARD 2
... polski Jastrząb...
F-16 Jastrząb
... oraz polski PUSZCZYK...
SW-4 PUSZCZYK

F-16

AH-64 Apache

JAS-39 Grippen

MI-24 (Hind)



... kolejny polski akcent... Mój Mężczyzna z Bryzą w tle :o)

M28 Bryza



... najważniejszy kapitan lotniczy... ;o)


B-1B Lancer

E-3A Sentry AWACS

Pomimo ulewnego deszczu NATO Day nie mogło się obyć bez pokazów dynamicznych, które zapierały dech w piersiach. 

















... jeszcze troszkę statyki...

AH-64 Apache



... kokpit, czyli bez wielkiego podręcznika obsługi ani rusz...


I na koniec ja... malutki dowód, że żyję ;o)


Choć pogoda w tym roku zdecydowanie nie dopisała to i tak wróciliśmy do domu w wyśmienitych humorach.

Do zobaczenia za rok Ostravo!

12 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !