środa, 30 września 2015

TEST/OPINIA: LEIFHEIT, Deska do prasowania AIR BOARD M SOLID PLUS NF

Witajcie Kochane
skoro dzisiaj środa to znaczy, że jest dzień prasowania... a jeśli prasowanie to tylko z moją nowiuśką deską w motylki do prasowania od firmy LEIFHEIT. 
A czy jest taka motylkowa? I czy spełnia swoje zadania? Zapraszam do przeczytania recenzji.

Ale zanim recenzja kilka słów od Producenta:
Deska do prasowania Air Board M Solid Plus NF z powierzchnią ze sztucznego tworzywa (EPP = ekstrudowany polipropylen). Nie rdzewieje, jest lekka i odbija ciepło. Przeznaczona jest do prasowania żelazkiem parowym. Deska wyposażona jest w zintegrowaną podstawkę na żelazko, uchwyt na przewód z przyłączem elektrycznym oraz specjalny pokrowiec Thermo Reflect, który odbija parę wodną przyspieszając prasowanie o 33% w porównaniu z tradycyjnymi deskami. Bardzo lekka (4,6 kg), posiada stabilną konstrukcję z nóżkami regulowanymi w zakresie 75-98 cm wysokości. Okres gwarancji wynosi 5 lat.

Dane techniczne:
Powierzchnia prasowania: 120 x 38 cm
Kształt ułatwiający prasowanie koszul i bluzek
Uchwyt na kabel.
Złącze elektryczne
Gwarancja 5 lat

Mała sesja bohaterskiej deski do prasowania...





... wyprodukowane w Europie... w jakości LEIFHEIT...



... rączka ułatwiająca rozkładanie i składanie nóżek stojaka oraz umożliwiająca wysokość deski...


... zabezpieczenie przed samoistnym rozkładaniem się nóżek deski...


... nóżki zakończone są "czapeczkami" z tworzywa sztucznego, dzięki którym deskę łatwo się przesuwa i niczego nie rysuje...


... uchwyt na przewód z uziemionym przyłączem elektrycznym...


... zintegrowana podstawka na żelazko...


... specjalny pokrowiec można bezproblemowo ściągnąć, wyczyścić i czyściutki założyć na nowo...


... i deska prawie w całej okazałości...



OPINIA:
Wygląd: Klasyczna, prawie, deska do prasowania o świetnym designie specjalnego pokrowca Termo Reflect. Pokrowiec jest w niebieskiej tonacji z romantycznymi motylkami i piórkami. Deska wyposażona jest w zintegrowaną podstawkę na żelazko, uchwyt na przewód z przyłączem elektrycznym, czyli gniazdkiem.  (1 pkt / 1 pkt)

Cena: 258,00zł. (1 pkt /1 pkt).

Waga: 4,6 kg (1 pkt / 1 pkt).

Wymiary (1 pkt / 1 pkt):
- powierzchnia do prasowania: 120x38 cm
- wysokość (regulowana): 75-98 cm

Wady i zalety (6 pkt / 6 pkt):
+ dość duża powierzchnia do prasowania
+ regulowana wysokość prawie do 1 metra
+ pokrowiec Thermo Reflect, który odbija parę wodną przyspieszając prasowanie
+ zintegrowana podstawka na żelazko
+ uchwyt na przewód od żelazka
+ gniazdko, czyli przyłącze elektryczne uziemione
+ waga, nieco ponad 4 kg
+ stabilna podczas prasowania
+/- cena 

PODSUMOWANIE: 
Deska do prasowania wygląda niebiańsko, dzięki niebieskiemu motywowi z motylkami i piórkami.
Jest świetnie wyważona, waży nieco ponad 4 kg, co sprawią, że przenoszenie deski jest bardzo łatwe. A na dodatek jest bardzo stabilna podczas prasowania.
Wielkim plusem jest dość duża powierzchnia do prasowania i regulowana wysokość stelaża deski, dzięki którym wygodnie się prasuje. Kolejnym plusem jest to, iż produkt posiada powierzchnię Termo Reflect, która odbija parę wodą i przyśpiesza prasowanie o 33%. 
Deska do prasowania AIR BOARD M SOLID PLUS NF to nie tylko domowy gadżet ale przede wszystkim wygoda i szybkość prasowania. AIR BOARD M SOLID PLUS NF jest idealna dla każdej perfekcyjnej pani domu i nie tylko. Dla panów także :o) Dzięki desce AIR BOARD M SOLID PLUS NF prasowanie stało się przyjemnością a nie tylko koniecznym obowiązkiem.

POLECAM!


OCENA końcowa: 10/10 punktów

Serdecznie dziękuję firmie LEIFHEIT za możliwość przetestowania deski do prasowania. którą otrzymałam na spotkaniu blogerek.

I jak zawsze... na recenzję produktu nie wpłynął fakt, iż otrzymałam go bezpłatnie. :o)

A Wy? Lubicie prasować?

28 komentarzy:

  1. wygląda ładnie i plusów sporo ma:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie nigdy nie zastanawiałam się nad jakością deski i kupowałam pierwszą lepszą. Tu mi się podoba świetna, stabilna podstawka pod żelazko i uchwyt na przewód to największe plusy jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odstawa na żelazko i uchwyt na przewód bardzo mocno "wspiera" bezpieczeństwo przy prasowaniu :o)

      Usuń
  3. Dobrze się prezentuje, ciekawe jak idzie prasowanie na tej desce do pracowania,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prasowanie na tej desce to sama przyjemność :o) Szybko i bez zagnieceń sie prasuje :o)

      Usuń
  4. Wygląda super ale cena przeraża :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Porządna deska musi być. Ładny ma wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O świetna deska!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście nie mam deski do prasowania, ale teraz jak mam żelazko z generatorem pary, to ława do prasowania wielkościowo wydaje się idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre żelazko i deska ułatwiają prasowanie :o)

      Usuń
  8. Podoba mi się wzór tej deski,ale cena już nie... 😞
    Zapraszam do siebie 😊
    Obserwuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy mogę powiedzieć że lubię prasować, ale awersji jakiejś do tej czynności też nie mam... Fajnie, że wreszcie spotkałam coś innego niż recenzja kosmetyków/denko itp. Obserwuję! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mogę powiedzieć, że lubię prasować ale nie w nadmiarze ;o)

      Usuń
  10. Może to zabrzmi dziwnie, ale ja nie prasuję... xD Nauczyłam się rozwieszać ubrania tak, aby wysychały niewygniecione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak susze żeby nie prasować... ale nie zawsze się to udaje... szczególnie suszenie ubrań tzw. galowych i prasowanie jest konieczne :o)

      Usuń
  11. Reklamują ją teraz w tv i mnie bardzo ciekawi, fajnie, że się sprawdziła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niej bardzo zadowolona :o) i moja Mamuśka także :o)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !